Visor

Jag började dagen med snorig näsa och tandvärk. Jippi!
Jag bet ihop, eller nä, det gör för ont... jag tog mig i kragen och petade i mig min sista panadol (...som panodil heter på cypern där jag köpte paketet) och slängde upp den färdigpackade väskan (som även den inhandlades på cypern) på axeln och sedan begav jag mig mot simhallen, bytte om till baddräkt (som inte är köpt på cypern... men precis innan cypernresan) och sedan hoppade jag i vattnet. Två kilometer senare var jag som en helt ny människa! Pigg och klar i huvudet traskade jag hemåt för att fixa middag. Baconomelett.

Klockan nitton var det dags för underhållning. Viscafé på "visbiblioteket". Elever från visskolan sjöng och spelade, dessutom var det spännande gäster idag. Bland annat fick jag höra den här härliga låten av Christina Kjellsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback