Hemma igen...

...det blev verkligen kort simning idag! Endast en kilometer. Inte på grund utav att jag var trött utan för att det var så kaotiskt i vattnet. En hel skolklass (ja, alla samtidigt) som hoppade från kanten på massa olika skojiga sätt så att det blev stora vågor. En skolklass med mindre barn som lekte på andra sidan om mig. Typ sjuttiofyra tanter som simmade snigelsakta i bredd i motionsbanan.

GAAH! Inte bra. Jag tappade fokus mest hela tiden och glömde både bort att andas och att röra på armar och ben. Funderar på om jag ska följa med Kim ikväll och simma en kilometer till... eller om jag ska simma lite imorgon kanske? Vi få se. Först blir det i alla fall "lunch" och sen ska jag plocka iordning de sista småprylarna i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback