No more big klumpig soffj**el!

I helgen körde vi hit nya (snygga!) vardagsrumsmöbler.
Äntligen kan jag slänga ut en del av det gamla.
Rummet är SÅ mycket större nu!

Men balkongen blev mindre... där står alla saker just nu =) Jag har ansökt om ett kort för att få slänga skräpet på soptippen, det skulle inte ta så värst lång tid så jag hoppas att vi kan köra bort möblerna nästa vecka eller så.

Nya möbler:



Gamla möbler:


Nu har bordet fått på sig två små krukväxter och en liten "trådboll" som jag gjort. Så det ser inte lika tomt ut. Känner mig inte helt klar med hur resten av rummet ska vara möblerat men det får vara som det är tillsvidare.

Idag har jag föresten haft ett hemskt bra möte på arbetsförmedlingen! Kul när man känner sig peppad när man går därifrån... istället för nedtrampad... som brukar vara den vanliga känslan efter ett besök där. Och fina lokaler har de fått! En aning stimmigt och rörigt, men snyggt! Imorgon ska jag klura på vad jag egentligen ska bli när jag blir stor. Eller, när jag blir liten kanske. Om jag fortsätter simma som jag gör nu så lär jag ju inte direkt bli större... Men gud vad jag tjatar om denna simning!! Jag lever i det just nu. Som vanligt går jag in i saker till 300%, men det ger resultat. Jag köpte nya jeans för några veckor sedan, de ramlar nästan av mig nu... men jag klagar inte alls =)

Nu ska jag sätta på tevatten och sen lägga mig och kolla på senaste avsnittet av "Greek" och så ska jag läsa några rader ur min bok innan öronpropparna åker i och ögonlocken trillar ner.
Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback