Dagens lunch

Minimorötter, äpple, klyftpotatis, vegetariska bovetebiffar och yoghurtbaserad currydressing. Blir mer och mer vegetariskt här hemma nu. I alla fall på lunchen. Kim påstår att han är allergisk mot vegetariskt och att det börja klia på armarna om han inte får kött... haha... eller hur!?! Men jag ska nog se om det går att lura honom ibland :D



Annars så står det väldigt still i mitt liv just nu. Som vanligt bloggas det dåligt när det inte händer någonting på dagarna... Jag trodde att en massa saker var på G, men det verkade mest bara se bra ut? Vi får väl se om det blir något av det. Jag har fullt upp med att försöka ta mig upp ur sängen på dagarna just nu. Jag är glad att det är vitt och ljust ute men snön gör det tungt att ta sig någon stans. Bara att gå och handla mat tar en hel dag för mig. Jag håller mig mest inomhus. Ja förutom mina små promenader till simhallen då, men jag har paus i simmandet den här veckan så nu gör jag verkligen ingenting alls. Det är sportlov och jag är lite rädd att det ska vara sjutusen barn i simhallen och det orkar jag inte med (eller så är det en ursäkt för att få ta en veckas ledigt?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback