Blött!

Jag lyckades precis tajma min cykeltur hem från praktiken med den enda lilla regnskuren jag sett på hela dagen. Snyggt jobbat! :D

Annars har det varit en rätt så hyfsad dag, jag har faktiskt haft någonting att göra på praktiken idag (på eftermiddagen i alla fall...) för första gången på en vecka eller två. Detta firade jag med att jobba över en timme. Njuter av det lilla arbete som finns! Eventuellt har jag varit så effektiv att jag inte har någonting att pyssla med imorgon, men förhoppningsvis är det inte så.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla klart på gårdagens "Big Brother" sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Har varit shoppingsugen ett par dagar men vet inte riktigt vad jag ska lägga pengar på :D Funderar på om jag ska ta mig ner till stan? Men egentligen vill jag köpa ny mobil (min "nya" blev ju bara en månad gammal ungefär... Rest In Pieces). Jag vet exakt vad jag vill ha för mobil men det är tyvärr inget företag som verkar ha tillverkat just en sådan än... besvärligt! Tror att jag väntar ett tag till faktiskt, och ser om det dyker upp någon framöver. Eller om jag kan hitta någon begagnad? Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback