hundratusen tankar...

...har jag i huvudet just nu. Jag vill så himla mycket! Det är tragiskt att man inte kan göra allting i hela världen på en och samma gång. Jag har så svårt att välja! Jag sitter i en väldigt knivig situation men samtidigt så skulle det kanske gå att vända det till att jag har alla möjligheter i världen? Jag vill inte påbörja ännu ett projekt som inte kommer att leda till någonting, frågan är vad man ska satsa på för att lyckas åstadkomma någonting? Jag har några idéer men de flesta känns stora och riskfyllda. Vågar jag satsa? Jag måste i sådana fall satsa mycket och göra det ganska impulsivt, vilket jag HATAR! Jag önskar mig mer tid så att jag kan planera och fundera... men jag måste tänka färdigt på ett par dagar... helst skulle jag ha varit färdig redan förra veckan.

Det här är min sista vecka på min nuvarande praktikplats, sen har jag ingen aning om vad som händer...

Idag kunde jag i alla fall logga in på studera.nu och konstatera att mina betyg är inlämnade och registrerade så nu väntar jag med spänning på att få veta om det blir några studier i höst. Jag hoppas!

Sen är ju frågan vad man ska göra med resten av livet?

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2011-08-15 @ 00:33:02
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback