Hemmamys

Idag har jag en sån där skön dag då jag bara glider omkring och pysslar med lite allt möjligt utan någon direkt plan. Började morgonen med senaste avsnittet av solsidan och lite frukost. Bakade en omgång bananmuffins som jag smaksatte med lite pepparkaksaktiga kryddor. Har plockat och fixat lite i lägenheten, funderat på om det är något jag faktiskt behöver få gjort? Nu har min tvättid precis börjat så jag har slängt i två maskiner.



Under tiden maskinerna snurrar så har jag tänkt sätta mig och lösa lite korsord. Motionera hjärnan lite. Samtidigt lyssnar jag på Robert Gustafssons "från vaggan till deadline". Sen är det nog dags för någon slags lunch. Känner för att hitta på något kreativt att göra i eftermiddag men jag kan verkligen inte komma på vad? Får väl plocka fram lite grejer och se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback