Helgpyssel

Igår var vi på ettårskalas. Hos Ruben (Kims kusinbarn). Han fick både racerbil och polisbil!
Fast storasyster påstod att det var hennes presenter... det verkar som att alla leksaker är hennes leksaker? I alla fall om hon får bestämma själv! :)



När vi kom hem så skruvade vi äntligen upp min skärm på väggen! Himla skönt att slippa ha den på laptopbordet... det är inte riktigt byggt för att ha en skärm på sig.



På kvällen blev det för en gångs skull utgång. Jag var inte alls på humör för det men jag orkade inte laga mat... först käkade vi pizza och mötte upp Stefan, sen gick vi ett varv på stan. Favoritstället såg hemskt fullt ut så istället hamnade vi på Harrys. Drack några xider och snackade skit tills stället helt plötsligt förvandlades till disco kring midnatt, då gick det inte längre att höra vad man sade... så då gick vi hem :)

Idag har vi varit och simmat igen. Kunde inte riktigt fokusera så det blev inte lika många längder som jag hade hoppats, men jag känner mig rätt nöjd med 60 ändå.

Nu ska jag gå ut sätta på ugnen. Klyftpotatis, tzatziki och fondue står på dagens meny. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback