snö snö snö

Det är så FINT ute nu!

Har studsat omkring en stund i skogen idag. På hästrygg.
Fantastiska sagolika snötyngda granar i massor!
Fint sällskap och frisk luft. Det var tydligen vad jag behövde.

Det var så trevligt så att jag vid 18.30-tiden (på ett ungefär kanske?) kom på att jag visst glömde bort att äta frukost i morse. Och lunch äter jag aldrig. Så tydligen går det att klara sig en hel dag på stan/i skogen på en kopp te och lite mjuk pepparkaka? SÅ typiskt mig! *suck* Trots detta så har jag inte tappat humöret en endaste gång. Underligt... Men till slut bidde det lite påfyllning i magen. Idag har vi nämligen firat att Kim fått sin första lön. Hurra! Sushi i massor fick det bli. Omnomnom!

Har också unnat mig själv att äntligen hämta ut mitt recept på apoteket. Mina "det ordnar sig"-piller. Så i natt kanske jag äntligen får somna på ett trevligt sätt. Och så har jag köpt öronproppar. Tänkte testa och se om jag kanske kan få slippa att vakna under natten. Får se hur det slutar.

Såhär såg jag ut idag. Innan ridhjälm :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback