Några födelsedagspresenter


Jiihoo0! Äntligen kan vi prata i telefon igen! Fick två skitsnygga trådlösa i present. Vår gamla telefon var lagad med döskalletejp och fungerade lite som den själv ville :)
Den lilla figuren som står bredvid telefonen innehåller en parfym från oriflame. "Sweet peach". Dockan var helt vit och så fanns det en massa olika klistermärken med i förpackningen så man fick dekorera den själv. Typiskt Mariapyssel! :) Har inte riktigt bestämt mig för om den är klar än eller om jag ska klistra på något mer...


Dessutom så fick jag en chokladkalender, med hello kitty så klart. Och en väggkalender för 2011, också hello kitty. Och en hel hög strumpor blev det. Enfärgade, med katter, med Ior ....och så några med hello kitty :D
Fick också ett stort fint paket från "byn", innehållande lite gott och blandat.

Av bästa mamsen hade jag redan fått min present.
Vinterjacka, scarf och frisörbesök blev det när jag var och hälsade på för ett tag sedan:


Sen minns jag inget mer :)
Tack för alla fina saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback