Pyssel, 17:e mars

Har haft en ful grå "plånbok" liggandes som jag aldrig har använt. Dessutom så har jag haft ett väldigt fint lurvigt rosa tyg som jag inte har vetat vad jag ska göra med...



Nu har jag istället en fiiiin pryl som jag kommer använda hela tiden :)
Ska bara klippa till kanterna lite nu när limmet har torkat...

Som om inte det var nog... jag lyckades också klä om den urgamla anslagstavlan som jag egentligen hade tänkt slänga! Funderade på om jag skulle måla ramen också... men den får nog vara som den är.


Idag håller jag på med lite annat pyssel, bilder kommer senare!
Dessutom så börjar jag tvätta om en halvtimme... det är inte riktigt lika skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback