Fotografering

Kvällen har ägnats åt att leka fotograf. Riktigt skoj! Blev en del bra bilder men inte riktigt så mycket som jag hoppats på. Hade lånat en coolare kamera men den var värdelös, min gamla skrutt är alltid att lita på :)

Får se om jag får läga upp lite bilder därifrån sen. Ska redigeras lite först.
Och godkännas. Typ.

Testade att göra egna fiskburgare till lunch idag förresten. Sjukt gott!! ...men inser nu att det var några timmar sedan (typ nio...). Magen skriker! Off to the kök I go!


Ibland är jag grymt snygg! Haha!

Kommentarer
Postat av: Little me!

Jag vill leke med moddel...hehe:)

Asså om du vill så kan du fota mig någon gång i coola kläder osv...



Julia som du skulle fixa header åt...undrar när du ska göra det, vill egentligen inte chata:)

2010-03-27 @ 16:17:56
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback