BOB



För ett par dagar sedan så köpte jag hem lite nya sorters lättdryck (jag har i alla fall aldrig sett dem förut...).
Har testat två av dem hittills: "Granatäpple & Hallon" och "Blåbär & äpple".

Granatäpple & hallon är helt fantastisk! Precis i min smak. Barnsligt söt, som saft, men med en "vuxen" eftersmak. Kommer passa helt perfekt när det är som varmast i sommar.

Blåbär & äpple då? Höll nästan på att hälla ut den först... luktade riktigt skumt. Tog ett djupt andetag och sen smakade jag. Och... ja... den var inte alls som jag tänkte mig! Helt okej faktiskt. Drickbart, men kanske ingenting jag kommer att köpa särskilt många gånger. Den smakade "vanligt" på något sätt :)

Är väldigt nyfiken på "citron & lime" men "lingon & tranbär" borde passa mig ännu bättre. Vi får väl se! Rapport kommer säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback