Bloggdesigner

Jag vet inte om jag berättade att jag gjorde bloggdesign åt Majken? Hon finns i alla fall på den här adressen om nån vill se. 

Hennes kompis ville också ha hjälp så idag så har jag slängt upp hennes nya design också. Besök henne gärna genom att klicka här! Jag vet inte om hon har hunnit titta på den än, eventuellt så kanske det görs några små ändringar framöver.

I förmiddags så ringde en annan gammal bekant som precis har skaffat blogg. Hon ville också ha designhjälp så jag har börjat fundera och skissa lite. Kommer nog bli roligaste designen att göra tror jag! Ju mer man känner en person ju lättare är det ju att designa. Inte för att vi känner varandra enormt bra men i alla fall. Det var hur som helst väldigt roligt att hon ringde, vi har ju inte setts på jätte länge. Jag länkar säkert när jag designat färdigt :)

Dessutom har ju min egen blogg fått ny design ganska nyligen. Igen. Jag är inte så värst nöjd med den men jag var bara tvungen att få in lite ljus och färg. Den här vintern är alldeles för tung!! Tur att jag sticker iväg till solen den 2:a april :D ...men förhoppningsvis har det väl hunnit börja bli vår här då.



Och en helt annan sak. Idag fick jag reda på att min före detta chef förhoppningsvis kommer hamna i fängelse. Han borde i alla fall få ett rejält straff. De skrev om det i tidningen för ett tag sedan men utan namn så jag var inte säker, men idag fick jag bekräftat att det var han. Han har lurat ägaren på hur mycket pengar som helst! Det försökte jag berätta om redan för ett och ett halvt år sedan (då jag först sjukskrev mig och sedan valde att sluta för att jag inte hade samvete till att blåsa folk...) men då var det ingen som trodde på mig.

Det ger mig ju inte jobbet tillbaka men det känns i alla fall lite mer rättvist. Hoppas att han får vad han förtjänar! Är det någon som vet om, och hur, man kan följa sådana här ärenden? Det skulle vara kul att veta om han får något straff eller om han lyckas skylla ifrån sig på någon annan den här gången också.

Kommentarer
Postat av: malin

Längtar så tills ni kommer!!!! :D det kan inte bli april fort nog alltså! kram

2010-03-02 @ 13:09:40
URL: http://maalinlindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback