TV-serier

Har suttit och läst lite på blogg.ses startsida och blev inspirerad att skriva en egen lista med favorit serier. Jag blev dessutom sjukt sugen på semlor, men det har egentligen ingentig med detta inlägg att göra... :)

Här kommer mina 10 favoriter (de står inte i någon speciell ordning):

- Lost
- Navy CIS
- Vita huset
- 24
- Gilmore girls
- Bones
- Pushing daisies
- Heroes
- Desperate housewives
- Numbers


...och så har jag säkert glömt någon.



Andra tv-serier som jag har planerat att se men tyvärr inte kommit till än:

- Ugly Betty
- Prison break
- Glee
- The wire
- Greek
- True blood
- Californication


Vad har du för favoriter?!

Kommentarer
Postat av: malin

Heroes just nu! Du måste se True Blood maria, så jäkla bra!! :)

2010-01-11 @ 13:52:34
URL: http://maalinlindmark.blogg.se/
Postat av: Marie (Elsa och Greta)

Heroes gillar jag men när ipred trädde i kraft så slutade vi följa den tyvärr.



Ugly betty är skitbra! Blev dock att vi slutade med den i samma veva men den går ju på tv:n mer lättillgängligt också.



Annars gillar jag "I en annan del av Köping" och "familjen annorlunda" som precis har börjat. :)

2010-01-13 @ 11:47:25
URL: http://kantarellsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback