Röstkontroll

Kolla in den här killen! Helt fantastisk.

Och om du har lite tid över så fortsätt gärna surfa runt lite på bloggen, det finns mycket fina/roliga/snygga/häftiga animationer, videoklipp och annat där.

Skulle du inte vara lika intresserad av animering som jag är så kan du ju istället surfa vidare till You Tube och kolla på fler klipp av Nick. Det har jag ägnat min kväll åt.

Nu blir det nog kvällsmacka och någon timme "tales of pirates". Får se om jag sover något. Igår gick jag inte och lade mig alls. Somnade vid lunch idag och sov sen i någon timme. Har dragit på mig en förkylning eller något annat. Bihålorna känns helt uppsvällda och hela huvudet spänner konstant. Resten av kroppen gör mest bara ont. Hoppas att det släpper snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback