Nyårsfirande

Jag, Kim, Tobbe och Steve firade nyår ihop. Började kvällen med att åka och handla sen åkte vi hem till Steve och lagade mängder av god mat. Drack vin och drinkar. Spelade lite kort och så berättades det massa mer eller mindre roliga historier :)





Kollade såklart på fyrverkerier vid tolvslaget. Och så eldade jag tomtebloss. Som vanligt.



Hade enormt roligt under kvällen så det blev väldigt sent! Framåt femtiden så började jag känna mig lite trött så då plockade vi ihop våra saker och började traska hemåt. Tror vi var hemma runt sex - halv sju i morse och då lade jag mig på soffan och tittade på "desperate housewives" ...vaknade av telefonen vid 15-tiden idag. Skönt att sova ut :D Nu ska jag göra mig en kopp te och se filmen "where the wild things are". Undrar när Kim tänker vakna idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback