ingenrubrik

Igår blev en lång lång dag. Men riktigt skoj!

Promenad och kaffe med gruppen på morgonen. Promenad hem och direkt ner i ett varmt bad. När jag kände mig lite mer som människa och lite midre som isbit så drog jag igång och städade och diskade. Slängde ihop lite lunch, jag och katten åt lax och tittade på bamse i trollskogen :D 

Kim kom hem och vi spelade lite innan det var dags att göra iordning sig för en vända på stan. Steve plockade upp oss med bilen och så tog vi oss ner till Gusto och åt varsin "hot burger". Sjukt gott! Därefter åkte vi förbi Willys och shoppade lite. Passade på att köpa många kilo kattsand när vi för en gångs skull hade bilskjuts. Bra.



Väl hemma bäddade jag ner mig i soffan med ett par avsnitt "för alla åldrar" och en påse jordnötter. Det är ett lite småskoj program faktiskt. Flyttade sedan in mig till sängen och somnade till sista halvan av "you've got mail" som gick på tv:n.

Det är så SKÖNT att vara så trött så att man somnar när man går och lägger sig! Jag önskar att jag hade förmåga att fylla mina dagar på samma sätt annars också.

Jag känner mig inte helt frisk än heller förresten. Det bidrar till tröttheten. Verkar visserligen inte som att jag tänker bli sjuk men halsen gör ont och känns svullen. Bihålorna är inte helt snälla heller. Hoppas att det ger sig snart eller att jag får bli sjuk på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback