Har skaffat nytt husdjur?

Idag är en sån där dag då det bara kryper i kroppen på mig. Någonting vill ut. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vad jag ska ta mig till. Har försökt med ett långt och alldeles för varmt bad och en kopp av mitt favorit te. Ingenting hjälper. Jag blir bara mer och mer hysterisk. Tur att Kim somnat tidigt så att jag kan få hålla på för mig själv! "Desperate housewives" får mig att fokusera på någonting annat en stund. Skönt. Ska snart dra igång säsong 6, avsnitt 10. Om två avsnitt så är jag ikapp amerikanerna, vad ska jag då ta mig till? :D

Och angående djuret... när jag kom hem förut så hade Kim precis lagat färdigt middagen men jag var tvungen att gå runt "rondellen" (dammsugaren, slangen låg över hela golvet...) i köket för att få någon mat. Så jag har fixat en rondellhund år honom :D



Är jag inte snäll, så säg? Jag måste ju göra av med min hysteriska energi någon stans :) Funderar på vad jag ska "skapa" här näst?

Kommentarer
Postat av: Marie (Elsa och Greta)

Jobbigt det låter.... :(



Söt hund iaf! :)

2010-01-13 @ 11:48:28
URL: http://kantarellsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback