Frusen



Jag har sovit exakt noll sekunder i natt. Inte ens slumrat till. Gick inte ens och lade mig i sängen. Vissa gånger är det bara totalt kört. Jag mår inte så särskilt bra just nu. Vill bara slippa vara med. Kan jag inte få bo här på min soffa?

Så fort solen gått upp och jag fått i mig lite frukost så packade jag väskan med termos och sittunderlag. Behövde få lite luft. Det brukar hjälpa. Kaffe på en parkbänk vid havet var precis vad jag behövde idag! Men... eftersom snöplogarna kört upp stora vallar framför varenda bänk så kunde jag ju glömma det. Blev istället kaffe på en parkbänk mitt i centrum. Resultat = jag känner mig ännu värre än innan. Lyckades i alla fall handla lite mat. Så nu borde vi inte behöva ge oss ut på några långa turer på ett par dagar.

Nu bäddar jag ner mig på soffan med "Desperate housewives" och en stor kopp kaffe. Hoppas att jag tinar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback