Tisdag





Igår fick vi följa med upp till skogen för att hälsa på Kims farmor, farfar, faster, kusin m.m (...och självklart passade jag på att andas in lite hästdoft. Mums!) Vi hade urmysigt och käkade väldigt goda semlor. Efter fikande och ett par timmars skvaller så begav vi oss hemåt. Stannade till vid wärdshuset hjorten och lyckades få i oss en helt okej lunchbuffé. Och chokladpudding. När jag väl kom hem så höll jag nästan på att spricka!

Sen blev det en McDonald's fika på kvällen också. Kaffet var lika gott som alltid men min brownie var sjukt ovärd pengarna! Men sällskapet vägde upp det hela. En trevlig kväll med ännu mera skvallrande.

Nu tror jag inte att jag kommer vilja fika på flera veckor... men antagligen så har jag hunnit ändra mig redan imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Marcus

SV: hehe sweet de har jag inte spelat men googlade det och de ser riktigt najs ut ju.. får väll ta och testa ;D Må så gott!

2010-02-12 @ 08:58:29
URL: http://marcusmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback