Oj vad jag är rik?

Satt och glodde lite på min internetbank i morse. Fick för mig att jag skulle kolla upp vad jag haft för inkomster förra året. Tycker att jag varit så himla snål ett tag och ändå så räcker inte pengarna? Oj vad konstigt...

Inkomster 2009:
11600:- från CSN i januari.
2000:- från CSN i februari.
500:- från pappa i juni. När skafferiet endast bestod av gamla smulor.
5800:- tillbaka på skatten i juni. Jippi!!!
1500:- från mamma i november. Så jag kunde köpa mig ett par träningsskor i födelsedagspresent.
+ lite småpengar från olika traderaförsäljningar. Det täckte köpet av alla skolböcker ungefär.

That's it.
Totalt (inklusive traderapengarna) fick jag kanske in max 23 000:-.
På ett år!
Det är ju för tusan vad måga har per månad!!
Det är helt sinnessjukt.
Och det ska man klara sig på tycker dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback