Jaha?

Nu förstår jag ingenting!
Vad hände med mitt vardagsrumsbord?!
Jag skulle ju bara kolla lite...
Och skriva en sak...
Testa färgerna lite...
Kolla om jag ägde kritor i någon fin färg?
Kanske bara göra en liten ram?
Klippa lite?
Klistra?
...åh vilken fin rosa!
...och den där blå!
Grönt kanske matchar?
...kanske fylla ut med något gult?
Och vem snodde min tid förresten?!
Klockan var faktiskt nästan ingenting ju!
Vart tog den vägen?! Vart?! Vart!!?? VAAAART???!!!
Måste vara något magiskt. Tid försvinner ju inte bara hur som helst.
Ja ja, lika bra att gå och lägga sig. Med laptopen. Och ett avsnitt "Greek". Och en kopp te.
Godnatt.



...och lyckas ni haffa det puckot som snodde min fredagskvällstid så skicka henne till mig så ska hon få se på andra bullar! Kanelbullar? Åh! Jag kanske skulle baka lite?

Nä.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback