CSN är lika roliga som vanligt...

Fick två kuvert från CSN idag.
Öppnade det första: "vi vill ha 8000:- av dig i år, här är inbetalningskorten"
...och i kuvert nummer två: "Du ska i år betala 0:- till oss"

Hallå?!

Bestäm er?!

Kollar datum och ser att beslutet i nr. 2 är taget 28/1, på det andra brevet står det 16/1. Alltså borde väl det med senast datum gälla? Enkelt.

Eller...
Så tänkte jag förra året ju... då fick jag straffavgifter sen.

Jag är så trött på att de alltid ska göra det så otydligt som möjligt!! De tjänar säkert miljoner varje år på att de tar ut straffavgifter av folk för att de själva varit otydliga.

Kommentarer
Postat av: little me

Fin bloggen blev :)



SV: japp det kan jag göra, vet adressen men ej postnumret, men ska fråga mamma när hon kommer hem.

Så mailar jag den till till dig sen, nu blir jag nyfiken på vad du har gjort...men säg inget:)

2010-02-03 @ 14:08:49
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback