Lucka tjugosju!

Jag har åkt på feber och det känns som om en förkylning är på väg att bryta ut. Orkar knappt hålla ögonen öppna så därför tänker jag antagligen avsluta min listkalender idag, ett par dagar tidigare än planerat. Ska ägna mig åt att försöka bli frisk till nyårsafton istället.

Fem saker att jobba på under nästa år:
1. Ska försöka bli lite mer social. Höra av mig till mina vänner oftare och försöka hitta några nya.
2. Läsa mer! Har haft en riktig svacka under året och har knappt läst någonting alls. Skärpning!
3. Att fortsätta fotografera ofta och att inte "tappa gnistan" igen.
4. Som jag skrivit tidigare: mina frukostvanor ska bli bättre nästa år!
5. Att ha lite roligare och att njuta lite mer av livet. Speciellt utnyttja sommaren bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter väldigt likt mina tankar =) speciellt sommaren

2011-01-15 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback