Lucka sjutton!

Idag skriver jag med mycket kärlek i hjärtat!
Tack för alla fantastiska saker jag har fått vara med om i år!
Dagens lista innehåller årets mest minnesvärda:


Resor och utflykter


1. Cypern
April blev varmare än andra år. Mamma bjöd med mig och min syster på lång resa för att hälsa på syster nummer tre. Sol och bad och fantastiska restaurangbesök. Härligt att få spendera tid tillsammans, det är ju inte riktigt varje dag. Lite av cyperns värme stannade kvar inombords och den går fortfarande att plocka fram nu i det kyliga vintermörkret.


2. Kvällsgrillning med båt
Plötsligt en eftermiddag så ringde telefonen och vi blev tillfrågade om att följa med på en liten utflykt med båt... Äntligen! Jag har önskat mig en tur i skärgården sedan jag flyttade hit :) Det grillades korv och så bjöds vi på en helt otrolig solnedgång.


3. Ridturer
Precis i början på året så fick jag följa med ut på en väldigt snöig picknick. En tur på hästryggen och en termos varm choklad gör underverk för humöret! Sen har det faktiskt blivit flera ridturer till under året. En riktigt trevlig stund i ridhus på Martin, den stora, tillsammans med Ida och Gusti. En spännande tur i skogen på Islandshäst, med oväntat besök. Sen blev det en snötur till med väldigt trevligt sällskap. Jag saknar att inte ha en "egen" häst att pyssla med men det finns verkligen ingen möjlighet till det så jag är väldigt tacksam för alla gånger jag får vara med!!


4. Bröllop
Två  fantastiskt fina bröllop har vi fått uppleva i år!


5. Student
En tur till Värmland blev det i somras också. Studentfirande i Karlstad och ett par dagar hemma i Kristinehamn. Jag hade hemskt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback