Lucka ett!

Premiär för min alldeles egna bloggjulkalender!
Varje dag har jag tänkt publicera en lista på ett speciellt tema. Jag gillar listor :)
Här kommer det dyka upp allt ifrån favoritbloggar till julklappstips.
Jag kommer till och med ha en gästbloggare som får presentera de saker hon tycker har varit allra bäst med 2010. Vem gästen är får ni veta då!



Dagens lista:

Bästa onlineshoppingen

Jag har kommit ungefär halvvägs i julklappsköpandet och jag gissar att det är fler som är på jakt :) Eftersom jag är bekväm och snål så köper jag en hel del presenter på internet. Jag lyckas nästan alltid fynda fina saker till lågt pris när jag handlar på nätet. Men det gäller ju att veta vilka butiker som är bra... det finns alldeles för många oseriösa. Här kommer i alla fall några tips på ställen som jag har bra erfarenhet av:

1. AdLibris Böcker är alltid roligt att få tycker jag. AdLibris har hur mycket som helst att välja på och möjligheten att fynda är stor. Jag har köpt flera fina julklappar här för under femtiolappen. Dessutom har man möjligheten att välja gratis frakt (men det tar då några dagar extra). AdLibris är definitivt butiken där jag känner att jag fyndat som allra mest! De är alltid punktliga vad gäller leveranstider och det händer att jag till och med får paketen tidigare än väntat.

2. Discshop för film och spel. "Beställ före klockan 16 - Leverans nästa dag!" står det på sidan, och det stämmer verkligen! Discshop är snabba som bara den. Jag har beställt härifrån ganska många gånger och aldrig har någonting krånglat. De har ett stort utbud av film och spel. Dessutom säljer de en hel del filmrelaterade prylar och en hel del roligt godis att äta på filmkvällen.

3. Eleven Skönhetsprodukter m.m. Mycket att välja på i många olika prisklasser. Allt ifrån parfymer till locktänger. Börjar äntligen få ett hyfsat ekologiskt utbud! Jag har på köpet fått med en liten påse med olika tester på krämer och parfymer, det får de verkligen bonuspoäng för! Eleven har en enkel och trevlig sida som får mig att vilja handla mer.

4. Bluebox Roliga prylar och presenter. Har väldigt mycket skojiga prylar och det är ett nöje bara att sitta och kolla på hemsidan. Bluebox har någonting för alla och skulle jag bli tvingad att köpa alla mina presenter från bara ett ställe (varför nu det skulle hända...?) så skulle jag definitivt handla här.

5. Fuji eller fuji direkt. Normalt är det stället där jag framkallar mina foton men de har faktiskt en hel del i presentväg att erbjuda. För dig som vill ge bort en personlig present! Här kan du få ditt eget foto på muggar, kalendrar, väskor m.m. Fuji har alltid levererat som utlovat. Frakten är inte särskilt dyr och det är enkelt att beställa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback