Snart snart snart!

...blir det grillat! *yum*

Sitter och försöker få igång bluetoothen på den här minidatorn så jag kan föra över bilder från mobilen men jag ger nog upp =/ Får bli ett bildlöst inlägg och extra många bilder imorgon!

Sitter och dricker lite och lyssnar på "så ska det låta" medans den fantastiska doften av grillat börjar sprida sig i huset. Åh vad jag har saknat sommaren! ...inte för att man skulle kunna tro att det var sommar om man tittade ut genom fönstret, men i alla fall =)

Har traskat runt på marknaden här i Gamleby under dagen. Mysigt! Men jag hittade ingenting att köpa. Lika bra det kanske! Ja ja, ska kolla till mitt "ocean party"-akvarium på facebook sen e det kanske dags att käka. Hörs o ses, hoppas att ni får en lugn och trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback