MånTisOns



Måndagen var helt fantastisk! Strålande solsken och en förmiddag på stan. Shoppade lite, käkade lunch och kelade med 5 veckor gamla Wilma så att hennes mamma också skulle få tid att shoppa lite :) På kvällen gav jag mig ut i motionsspåret "på riktigt" för första gången den här våren. Testade benen och konditionen. Verkar lovande *gillar*

Igår blev det en timme på gymmet. Med sällskap för första gången.
Bra mycket roligare än att vara där ensam!

Idag håller jag på att baka bröd. Och diska.
Sen blir det nog att åka ut till skogen en sväng.

Längtar till fredag!!

Kommentarer
Postat av: Little me!

Hej Maria!

Trevligt att du är tillbax!

Funderar på att vi måste trevas snart.

Vi kan kanske motionera tillsamman, min kondis är inget akk skryta med direkt, hehe.

Plus att jag har kommit på eller nästan kommit på hur min sommar/vår header ska se ut...en liten utmaning kanske, men till den måste vi ha bilder, hehe...

Tack för hjälpen med min blogg, har fått många komentarer om att den ee jätte fin:D

Ha det bra!!

2010-05-02 @ 10:42:43
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback