En helt ovanlig tisdag




Förmiddagen började med ett pass på gymmet och en "intervju" inför ett läger som jag har sökt till. Kände mig förvånansvärt pigg när jag kom hem (till skillnad från när jag vaknade, då var jag stendöd och trodde inte att jag skulle orka ta ett steg på hela dagen...) så jag satte igång och grejade lite här hemma. Han både diska och städa iordning vardagsrummet innan jag fick besök.

Ett par timmar senare, när besöket åkt hem, så slängde jag ihop en köttfärslimpa och så kollade vi på ett avsnitt Heroes. Har också hunnit med en promenad med katten innan det blev mörkt. När jag till slut "gav upp" och bestämde mig för att det var kväll så kunde jag i alla fall inte sitta stilla... Satt och kollade bloggar och när jag hittade det här inlägget så kände jag hur inspirationen kom krypande. Kastade mig raskt över pyssellådorna och ut kom det ett par örhängen :P (tyvärr lyckades inte min kamera fånga färgerna ordentligt... de är typ guldiga nertill)



Är nu grymt sugen på att gå en promenad men egentligen borde jag gå och lägga mig. Är faktiskt ganska trött. Får se hur det blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback