Cypern. Dag 5.

Vaknar ett par gånger under natten av att jag drömmer väldigt otrevliga mardrömmar. Känner mig alldeles yr. Och varm. Feber? Antagligen. Dessutom känns halsen alldeles svullen ;(

Förmiddagen spenderas på strandpromenaden. Fantastiskt väder!!





Promenaden avslutas med glass. *omnomnom* Calippo jordgubb/tropisk, vilken sjukt god glass!! Hoppas att den dyker upp i sverige också.

Mamma, Liza och Malin fortsätter till stranden och jag går hem och lägger mig. Känner mig faktiskt lite piggare när det är dags att ge sig av till "Faliros" för att fira Malins födelsedag lite i förskott. Äter god "mixed grill" som är typ 5-7(?) olika sorters grillat kött. Mums! Vi delar på en flaska "Thisbe" som är ett cypriotiskt vitt vin. Riktigt gott! Malin och jag delade på en "volcano cheese" till efterrätt. Någon slags chokladcheescake med varm chokladsås och vaniljglass. Fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback