Cypern. Dag 4.

Det blåser! Jag flyter omkring som en kork i vågorna. Havet är riktigt skojigt och jag tycker faktiskt att temperaturen är en smula behagligare :) Jag är inte lika mycket soldyrkare som resten av familjen tyvärr... det är grymt skönt med värme, men det kan faktiskt bli för mycket av det goda.

Vågorna som slår mot stranden ger ifrån sig ett lagom störande ljud. Alldeles perfekt! Äntligen kan jag koppla av. Somnar till och med en stund i solen och lyckas bränna mig i ansiktet och på axlar och överarmar.

Måndagen är annars en väldigt lugn dag. Vi gör så lite som möjligt.



Framåt kvällen ger vi oss av mot "Malins restaurang", den som hon jobbar på. "China House". Vi blir överraskade med brinnande räkor (!)  och serveras sedan snyggaste maten på hela resan :) Dessutom blev det en riktigt mumsig cappuchino efter maten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback