trött trött trött

Trots morgonens surhet så blev detta ändå en ganska bra dag. Bestämde mig för att göra något av den istället för att bara sitta i soffan och gäspa. På med mjuka kläder, lite mascara och skönaste skorna. Rask promenad ner till stan. Kikade efter kattens favoritmat på djuraffären men den fanns inte. Verkar inte finnas i hela stan. Köpte en kattleksak i alla fall. Vidare till H&M för att köpa en BH, bygeln i min favorit har gått av så nu måste jag hitta en ny favorit =/ Köpte en snygg och ganska billig variant. Känner nu (efter att ha använt den ett par timmar) att den inte kommer att bli någon ny favorit... men den får funka så länge. Den är söt i alla fall! Mötte upp Cicci. Och Kim. Satte oss på Morella och snackade skit en stund. Drack alldeles för varmt kaffe. Obehagligt. Gjorde ont. Sen fortsatte jag och Kim vidare till "vår" pizzeria. Beställde en "Electrolux" utan krabba, som vanligt :) Har nu också hunnit med att börja måla på en tavla och att titta på idol. Nu blir det te och Gilmore Girls. Hoppas att få somna i tid idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback