Idag är jag sjukt trött

Lyckades inte somna som planerat igår. Låg i sängen i två timmar och försökte somna (låg och lyssnade på stormen utanför...) sen gav jag upp och lade mig på soffan i en timme med min bok (har nyss börjat läsa "snabba cash") och en stor kopp te. Så när jag gjorde ett nytt försök att somna så var klockan strax efter 03.30. Tror att jag lyckades somna ganska snabbt sen...

...MEN! Eftersom jag har världens mest störda granne så har jag inte fått sova speciellt mycket nu på morgonen. HUR JÄKLA SJUK är man om man drar igång och borrar i väggarna vid ÅTTA på morgonen?!?! Och sen börjar borra igen vid 10... och sen igen vid 13. Och det här är andra morgonen på kort tid som han börjar så tidigt... Egentligen har de nog hållt på och renoverat den där lägenheten sen de flyttade in för typ ett år sedan (eller om det är två?). Hur som helst så har det reulterat i att jag är sjukt grinig idag. Ska göra mig lite varm choklad och se om jag blir snällare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback