Hahaha!

Det här är så jäkla roligt så jag döööör av skratt! Coolaste på länge! :)

Jag satt och kollade på Blocket efter bokhyllor. Hittade ett barbord istället, med två matchande stolar, för 300:-. Vi har letat efter ett sånt jättelänge. Har nog egentligen varit på jakt efter ett snyggt sådant sedan vi flyttade hit för tre år sedan ...och vi har ju fått en hel del pengar från försäkringskassan så vi har ju faktiskt råd för en gångs skull. Började kolla lite noggrannare och insåg att detta fanns på samma postnummer som vi bor på. Praktiskt. Då behöver vi inte hitta någon som kan köra grejerna åt oss.

Kollade ännu lite mer och funderade på om inte förrådsutrymmet på bilden såg ut att vara misstänksamt likt vårt förråd. Eller, i alla fall något av de tre likadana husen här. Vi kunde inte låta bli att springa ner och kolla ...och mycket riktigt hittar vi ett bord. Det är alltså grannen som bor vägg i vägg med oss som säljer bordet :P

Så nu har vi mejlat lite och grejerna hade som tur var inte hittat någon ny ägare än. Grannarna ska komma och plinga på hos oss när de kommer hem imorgon. Perfekt!

...dessutom så har jag köpt ett 16GB USB-minne på tradera idag för 116:-. Jag är bäst på att fynda!

...och så hittade jag faktiskt en bokhylla på Blocket också. En snygg IKEA hylla som endast var ett år gammal. För 100:-! Och den finns bara något kvarter här ifrån, om den finns kvar. Jag har mejlat säljaren i alla fall. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback