Bio...

...vilken fantastisk ursäkt för att få hälla i sig gigantiska mängder läsk och äta flera kilo popcorn (? :P)

Och just det ja, så får man ju se bra film också! Har precis kommit hem från senaste Stieg Larsson filmen, "flickan som lekte med elden". Den var ungefär så som jag trodde att den skulle vara. Helt klart värd att se alltså! Trots att vi satt där i över två timmar så kändes det som om tiden gick alldeles för fort...

Har varit på stan tidigare idag också. Shoppat födelsedagspresent. Ska på kalas på söndag. Hittade lite andra prylar också... till meeeej! Bästa schampot, hårfärg, en liten söt rosa miniräknare till mitt "kontor", smycke till telefonen, och så en gigantisk McDonaldskaffe såklart :D Satt på mitt vanliga ställe i solen och hade det skönt. Vid vattnet. Det är nog det bästa med hela västervik... att dricka kaffe och njuta av havet.




Förresten. En sak till. Gissa hur jag vaknade i morse? Jo, någon kom upp och lade sig på min mage... min katt som annars är hur osocial som helst! Shocken, i kombination med att jag låg fruktansvärt obekvämt(mest det sistnämnda förresten) höll mig vaken i en halvtimme ungefär sen försökte jag välta ner henne i sängen... hon vägrade... men jag tror att jag lyckades till slut för jag vaknade några timmar senare utan katt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback