Skruven är lös



Underbara, underbara galenskaparna fick underhålla mig i natt när jag inte kunde sova. Biten när de står och presenterar olika produkter är helt FANTASTISK! Annars är Knut min favorit i den här föreställningen, jag älskar hans presentationer av olika sporter... den människan har så sjuk kroppskontroll! Spana in Dr. Tso:



Han är även helt fantastisk som kanariefågel :)
(...men när han gör "Knut på linjen" så DÖR jag av skratt, det är nog det roligaste i hela världen! Men det är ju inte med i "skruven är lös"...)

Jag lämnade DVD:n i... så jag fortsätter nog med nästa föreställning ikväll. Jag har sett dom huuuur många gånger som helst men de blir aldrig tråkiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback