Shopping

För ett par dagar sedan så hade jag världens skönaste höst-mys-shoppingdag. Gjorde ett långt besök på rusta, köpte mattor och julklappspapper bland annat. Tog sedan en McDonaldskaffe som vanligt och njöt av havet och solen. Västervik är fantastiskt! Fortsatte till apoteket och sedan Ö&B och Willys. Det är kul att bränna pengar ibland :)




Idag har det varit ännu mer shopping. Och ännu roligare att bränna pengar :D
Fick möjlighet att åka med upp till Linköping idag för att gå på IKEA. Hittade massor av fina saker! Dessutom gick vi en stund i IKANO-huset och kollade i alla affärerna där. Hittade en sjuuuukt snygg klänning som jag skulle vilja ha... jag som aldrig brukar gilla klänningar... men den fick bo kvar på MQ, samvetet vann den här gången. Shoppade ett läppglans, en body lotion och lite smycken i alla fall. Och så allt det som jag handlade på IKEA förståss! Ska försöka ta kort på lite prylar imorgon när det är bättre ljus här.


Här är vi på väg hem efter många timmars shopping.
Jag trängdes med tre IKEA-kassar och en massa plastbackar :D



Nu är jag så enormt trött så att jag skulle kunna somna sittandes! Ska göra en stor kopp te och bädda ner mig med "Gilmore Girls", som vanligt. Har snart sett klart säsong 5. Bara två säsonger kvar sen... vet inte hur jag ska överleva när vi sett alla avsnitt... Vad ska jag kolla på då?! Har två serier till som jag planerat att se: prison break och desperate housewives. Vet dock inte vilken jag ska börja med... Eller om jag kanske kommer på någon tredje som jag glömt? Det märks väl vad det blir sen. Har ju ett par veckor kvar att njuta av Gilmore girls i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Liza

Prison B!!!!

2009-10-13 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback