Min frukost idag:


Sjukt gott och antagligen enormt hälsosamt :D

Jag har inte orkat kliva upp ur sängen än. Hämtade laptopen och ligger nu och undrar hur tusan jag ska fixa hit kaffe utan att kliva upp... det är besvärligt sånt här... jag kan verkligen inte komma på någon annan lösning än att jag nog får traska ut i köket trot allt. Pust!

Ikväll ska vi kanske till Harrys. Har inte riktigt kommit på om vi har samvete att lägga pengar på sånt. Vi bestämmer oss nog typ fem minuter innan skulle jag tro. Det är två i Kims släkt som fyller år så alla är inbjudna, men man får stå för mat och dryck själv. Egentligen är vi urfattiga och borde stanna hemma och typ leva på nudlar... men det är ju så äckligt! Krogmat och ett glas vin låter mycket trevligare! Får se vad samvetet säger ikväll... men det lutar nog åt att vi går dit en stund i alla fall. Kan ju äta hemma och bara gå dit och ta en öl eller nåt. Blir hur som helst att gå hem tidigt, ska kolla på idol klockan åtta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback