Krångel krångel

Det förra inlägget skrev jag igår... trodde att jag hade publicerat det... men tydligen inte! Så datumet och tiden stämmer inte.

Idag har jag varit ute i motionsspåret igen. Blev "bara" 2,5 km idag, det regnade ute och jag hade träningsvärk från igår. Det var i alla fall underbart att komma hem och ställa sig i en varm dusch sen!! ...och att ta på sig torra kläder! I födelsedagspresent/julklapp önskar jag mig pengar och/eller presentkort på Intersport så att jag kan köpa mig en jacka som klarar lite regn. Och ett par skor som klarar leran. Bara så att ni vet :)

Under kvällen så har vi bakat pizza här hemma. Så sjuuukt gott! Jag gjorde en variant med banan, ananas, curry, jordnötter. Mums! Kollade på Gilmore Girls och drack min nya favorit: Ramlösa med smak av mango. Helt fantastiskt god! ...och jag gillar inte ens mango... konstigt :)

Ska ge mig ut på en kort kvällspromenad nu innan "ensam mamma söker" börjar.

Imorgon drar vi tydligen till Vimmerby. Kuuuul! Ska försöka komma ihåg att ta bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback