Katten ser spöken

Seröst. Min Katt har inte vant sig vid att det är höst än. Det är korsdrag i lägenheten och katten sitter och sniffar i luften hela tiden. Och jamar oroligt. Som om någonting vore väldigt konstigt. Som om det skulle vara konstigt att det blåser på hösten?

Dessutom blev hon väldigt ledsen för någon dag sen... jag hade varit elak och hållit henne inomhus hela dagen (alltså, jag hade inte väckt henne och jagat ut henne på balkongen...). Så när hon började tjata om att få gå ut framåt kvällen så öppnade jag dörren, men det dög visst inte. Det spöregnade nämligen ute och hon hatar vatten. Detta var hela anledningen till att jag inte jagat ut henne tidigare... men hur förklarar man det för en katt? Och visst var jag en hemsk människa som såg till att det regnade just då när katt ville ut?!

Nu ska jag gå och peta på katten med en pinne, sen ska jag gå och köpa frimärken! :D

Kommentarer
Postat av: malin

Jasså? Njae jag tyckte den va bra hela vägen, men den är sjukt spännande sista halvan.. så ge inte upp än :)



kram :)

2009-10-05 @ 20:09:09
URL: http://maalinlindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback