Bläh!

Kvällspromenad blev det. Riktigt längtade hem till min dejt med TV:n. Kom hem och parkerade rumpan i soffan, ivrig och förväntansfull... då slog det mig! PANG! Fan också! Vi har ju inte trean längre ;(

Tele2 har varit så snälla så de har tagit bort både trean och eurosport för oss. Så nu har vi bara basutbudet. Jag HATAR tele2!!! Önskar så himla mycket att vi hade kunnat välja något annat företag... speciellt efter hela historien med vårt trådlösa internet. Jag hade verkligen tänkt bojkotta dom för resten av livet!

Tack för att ni förstörde min söndagskväll, nu är jag på uruselt humör. Dessutom sprang jag sönder benen på mig själv för att hinna hem i tid. Jag klarar verkligen inte av att gå på asfalt... så nu har jag skitont också. BLÄ!!

Ska försöka trösta mig med en kanna te men jag tvivlar på att det hjälper idag. Varför kan aldrig någonting bli som man tänkt sig?!

Kommentarer
Postat av: Marie, Elsa och Greta

Titta på tv3.se/play ! Jag brukar alltid missa "ensam mamma söker" på söndagar men tittar någon annan dag i veckan på play:en istället. Supersmidigt och så slipper man den mesta reklamen!

2009-10-25 @ 22:16:00
URL: http://kantarellsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback