Bilder

Har inte känt mig så värst sugen på att blogga sista tiden, alltså har jag låtit bli.
Tömde mobilen idag, tänkte i alla fall dela med mig lite av vad jag pysslat med sista tiden.

Jag och Cicci var ute och promenerade på gränsö för en vecka sedan ungefär.
Gränsö är helt fantastiskt!



I onsdags var det marknad. Jag och Kim strosade omkring i nästan fyra timmar. Köpte mig ursöta hello kitty hårspännen. Och så åt vi munkar. Och så satt vi på Nilssons och drack kaffe och åt chokladwienerbröd. Det var så himla mysigt där så att jag glömde bort att fotografera! :)

På kvällen när vi kom hem så tänkte vi ställa oss och laga mat men Stefan ringde och ville ha sällskap till McDonalds så så fick det bli. Kim gjorde en väldigt fin gubbe... ? :D



Igår hängde jag på arbetsförmedlingen på morgonen sedan tog jag en promenad ut till Kims jobb och hängde där en stund, följde sedan med Cicci ut till stallet. Var fantastiskt skönt att komma ut och få andas lite hästluft efter morgonens möte!





Idag har jag varit ut till motionsspåret och gått "halvmilen". Lerigt men väldigt skönt! Åkte och handlade lite godis och julmust och nu sitter jag och hänger i soffan och kollar på "Little miss sunshine" som nyss har börjat på fyran. Kul att det finns något att se på tv:n för en gångs skull :)

Några bilder från dagens promenad:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback