Tidig morgon :D

Fick kliva upp tidigt idag (tidigt för att vara mig i alla fal!). Var i akut tvättbehov och tvättiden på söndagar börjar klockan 10. Skitsmart. Det är inte någon värst ung människa som tagit det beslutet skulle jag tro :) Fast det är bra att vända rätt dygnet lite, på tisdag ska jag på möte klockan 09.00 nämligen... *snark*

Har slängt i första vändan i tvättmaskinerna och nu sitter jag här med kaffe och räkostmackor. Tänkte se ett avsnitt "Robins" (heja svtplay.se!) innan det är dags att åka ut till motionsspåret. Satsar på halvmilen idag. Funderar eventuellt på att ta med mig stoooora kameran på min promenad. Det var alldeles strålande väder för några minuter sen i alla fall :P Hoppas att solen kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback