Presenter blev det ju också en del:

Helt klart största och bästa paketet. En ny dammsugare. Den är helt sjuuukt bra!!


Fick superfina blommor av killgänget som dök upp på kvällen.


Årets tema var tydligt. Rosa och Hello Kitty:

Underbart lurviga rosa sockor. Två fina adventskalendrar. En Hello Kitty-sax ...och så fick jag ett helt underbart grönt te av Kims mamma!

Och de fiiiiina högtalarna som jag fick av Kim!


Dessutom fick jag presenter av tjejerna på kvällen men då hade jag druckit så mycket vin redan så att jag glömde ta fram kameran =) Jag fick i alla fall två rosa ljuslyktor, ansiktsmasker och badskum. Och så mina favoriter från H&M: Hello Kitty duschgel och hudlotion med granatäpple och annat smaskigt.

Och så fick jag ju träningsskor av mamma i förskott men de har jag ju redan visat här.
Vi fick lite annat också. Två chokladaskar exempelvis. Och så har jag säkert glömt någonting?


...förresten. Den här boken fick Kim av mig i present:

...och så hade jag köpt en ostkupa som jag sedan fyllde med flera ruskigt äckliga ostar från "ost&deli". Enligt mig alltå. Han verkar gilla sånt där läskigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback