Nom nom nom nom



Idag har det bakats! Jordnötsbitar med marabou mjölkchoklad och smarties. Det är verkligen bland det godaste i hela världen! :D Tjuvsmakade de "fula" hörnbitarna. Allt annat packades ner i lådor och får ligga i kylskåpet och vänta tills på Lördag. Då har vi kalas! Jag fyllde år i tisdags och Kim fyllde år idag (eller, hans födelsedag tog slut för ca. 2 timmar och 35 minuter sedan...). Bakade en omgång kardemummabullar i förrgår också. De ligger i frysen och väntar. Blir nog en omgång kanelbullar gjorda imorgon också skulle jag tro. Dessutom blir det smörgåstårta. Jag längtar verkligen efter lördag morgon då det är dags att dekorera den!!

Har städat och diskat och målat och skruvat och fixat och donat hela veckan. Det börjar bli sååå fint här hemma! Äntligen har vi målat färdigt hallen. Och så har jag fått in lite julstämning. Ja, jag har julpyntat redan. Me loves julpynt! Har tänkt lägga ut lite bilder sen. När allt är klart. Blir nog först nästa vecka, efter att jag nyktrat till :P Då ska ni få se den fiiiina (!) födelsedagspresenten som jag fick av Kim också!

En annan bra sak med att ordna kalas: shopping!
Min gaderob verkligen ekade. Så tom var den. Så jag köpte mig en klänning. Den satt så snyggt så jag går hela tiden runt och längtar efter att få ta på mig den igen. Jag som annars känner mig enormt obekväm i klänning!



Nä, borde sova nu. Så att jag orkar fixa de sista grejerna imorgon.
Jag läääängtar tills på lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback