Födelsedagar och renovering...

...är nu klara. Äntligen! Jag känner mig fortfarande helt slut efter förra veckans renoverande och kalasande. Det kommer nog att ta mig ytterligare ett par dagar att komma ikapp mig själv.

Smörgåstårtorna som jag gjorde i lördags:



...och sen blev det fika:



Irene och Stefan stannade kvar och hjälpte till med disken. Tack!


...de skulle nämligen vara kvar till kvällens fest. Vi var ett gäng på ca. 10 glada typer som satt här hemma på kvällen och käkade onyttigt, drack gott och snackade alldeles för mycket skit :D Hur trevligt som helst! Tyvärr så glömde jag helt bort att jag ägde en kamera... så därifrån blir det inga bilder =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback