Efterlängtad skog

Förra veckan hade jag inte riktigt tid att ge mig ut i skogen och sedan har det tagit mig någon dag att vakna till liv igen så igår blev det "nypremiär" i motionsspåret. Underbara skog! Fast jag tog det ganska lugnt, känner mig fortfarande inte helt bra. Är så trött så att det känns som om jag kommer bli förkyld vilken dag som helst. Det blir visserligen bara bättre och bättre så det är nog ingenting annat än trötthet.

Hur som helst. Det var fantastiskt skönt att komma ut till lugnet igen. Efter några kilometer så satte jag mig på en sten och lyssnade på vågskvalpet. Hade gärna stannat kvar längre men det är faktiskt inte speciellt varmt ute längre. Hade hoppats på en tur imorgon igen men det verkar som om vi har tillräckligt att göra i alla fall. Vi får se. Hänger väl lite på om jag får sova inatt eller inte. Jag längtar i alla fall ut igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback