Sommarvärme!



Ikväll har jag flyttat ut på balkongen. Det är helt sjukt varmt här! Skönt...

...men jag tror att jag ska gå i  o ställa mig i köket en stund.
Har fått rabarber av Cicci så här ska fixas paj! :)

För övrigt är CSN totalt korkade i huvudet, de tänker inte ens försöka förstå min fråga, har fått samma svar typ tre gåger nu även fast jag i alla mail säger att det inte är det jag frågar om... de verkar ha ett visst antal standard svar att använda sig av och om inget av svaren passar så tar de det svaret som är mest likt det jag undrar över... Pust! Jag börjar till och med fundera på om det är en dator och inte en människa som sitter och svarar på mailen. Så korkade svar får jag. Jag undrar vem man vänder sig till då? När den man ska betala till inte är intelligent nog att svara på ens frågor? Kan man få hjälp någon annan stans ifrån?

...ett företag som däremot överraskat enormt positivt är SJ. Kan ju inte säga att jag varit ett fan av SJ direkt... men nu vet jag inte vad som hänt... jag bokade mina biljetter i lördags och de dök upp idag... IDAG! Snacka om att vara snabba! Häftigt :)

Idag är jag förresten handikappad. Kan inte gå ordentligt. Vi var ute och red i skogen igår. Både travade och galopperade. Enormt roligt!! Jag är vanligtvis inte så värst smidig men idag har jag verkligen enormt svårt att röra mig! ...men det var värt det! :) Otroligt skönt väder var det också, vi lyckades missa alla regnskurar och hade solsken större delen av turen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback