*puh!*

ÄNTLIGEN klar med psykologiarbetet som ska in imorgon (eller typ om några timmar...)
Ska gå ut och dricka upp de sista dropparna i min temugg sen blir det sängen. Börjar vid nio imorgon. Då får jag förhoppningsvis reda på hur det gått på första provet i "inköp och varuhantering"!

Har gjort min första dag på nya praktiken idag också, kan inte säga att jag åstadkom enormt mycket :P ...fast det blev bra. Lovar att jag, en annan dag, ska berätta vad jag pysslar med.

Och igår klarade jag slutbossen i zOMG! för första gången. Så jävla stolt. Nu har jag nog uppnåt mitt mål i livet? Haha! Nä, men fan vad skönt det var!! Världens bästa team hade jag med mig... kan behövas, min dator hänger sig asmycket när det blir intensiva fighter och det händer många olika saker på en och samma gång ...fast det kändes inte riktigt lika kul att gå ut och spela idag... har visserligen lite ringar att levla upp men jag har inte riktigt något mål längre. Får hoppas att de utvecklar historien ännu mer.

Nä, nu blir det natten!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback